Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tvättankar

Publicerad 2010-04-20 09:20:27 i Tvättstuga

Har tvättis, tycker inte alls att det var speciellt länge sedan jag hade det sist, men ändå fylls maskinerna läskigt snabbt.
Hur ofta tvättar ni?
Jag har verkligen bättrat mig och tvättar oftare nu än förr.
Ett tag förut var det så illa att jag köpte nya kläder hela tiden istället för att tvätta de jag hade eftersom att jag var så rädd för spindlarna som fanns i tvättstugan.
Det genererade i att jag hade dugliuga kläder för 5 veckors semster från tvättstugan och därför bara behövde tvätta var femte vecka.
Ganska sjukt om man tänker på det. Jag ser nämligen en använd tröja som förbrukad. Jag kan alltså inte ha samma tröja två gånger innan jag tvättar den (det finns såklart undantag).

Iallafall så vet jag att jag alltid bloggar när jag har tvättis så jag ska börja föra statistik.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela