Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tågblogg

Publicerad 2010-04-09 13:55:41 i Här passar det

Här sitter jag på ett ganska behagligt tåg.
Är visserligen kissnödig, men orkar inte ta med alla väskor för att kissa liskom..
Och jag lämnar inte datorn utan tillsyn.
Hittills har resan gått bra. Jag har sett ett avsnitt ghost och sedan surfat lite på internetvågen.
Nu sitter jag mest och överväger om jag ska ta och läsa lite psykologi eller om jag ska ut på promenad och försöka leta upp en tågtoalett. Lutar mot det senare faktiskt.

Ja detta blev ett riktigt kissigt inlägg.

Måste försöka få tag på mamma igen och be om skjuts från tunnelbanan och hem, hemskt tunga väskor jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela