Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sammanfattning på söndag.

Publicerad 2010-04-23 22:35:06 i Här passar det

Jag kör en rejäl sammanfattning av helgen på söndag istället.
Som Andy uttryckte det så bor vi (jag och P) tillfälligt på "Hotell Källaren".
Jag kan lova att det är förstklassig service även här (precis som hotell Rönnen) och att det är "all inclusive" vilket vi givetvis uppskattar :)

Idag har jag vandrat runt i heeeela Malmö med Ia och Bertil, mer än så får ni inte veta. Utan ni får helt enkelt vänta till söndag då min uppdatering kommer.


Till Annbritt. Jag tänker på dig, jag ska ringa dig imorgon. Glömmer hela tiden. Men du har inte ringt mig heller. Så om du läser detta innan jag har ringt, så ring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela