Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

;PpPpPPPppp

Publicerad 2010-04-24 12:40:28 i Petra busar

Okej jag måste erkänna att jag inte fattade vad alla höll på med.
Som tur svarade Frida väldigt sakligt och smart så nu är jag med i svängen.
Det hade ju varit värre om hon svarat såhär:

Petra frågade mig "vad betyder ;PppPP" så sa jag att jag inte visste, fast jag visste det! ;PpPPp

Visserligen hade det varit ganska kul i slutändan, nu när jag fattar. Men inte innan.


Här kan man hitta en del. Min favorit hittills, och jag har bara sett några få grupper på fejan och så den sidan jag länkade till ovan, är: "Darin ba: why does it rain?:o ''vet inte'' så döda man en spindel igår;PpPP"

Den kan jag skratta högt åt flera gånger.

Nu ska jag försöka komma på ett gäng egna också. Vara hipp och med i svängen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela