Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pöh!

Publicerad 2010-04-21 17:58:53 i Här passar det

Idag har det verkligen varit fullt upp på jobbet! (Fast det har det varit den senaste tiden).
Jag och M har jobbat på och slitit och fått massor gjort. Vi är helt enkelt grymma!

Kom hem för en stund sen, har uträttat lite ärenden på stan också innan jag for hem på min räcercykel.

Nu skiner solen och Patrik har fixat fram en riktigt schysst fågelskrämma som ska upp på vår balkong!
Det är alltså inte Patrik själv som gjort den, men han har fixat hem den

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-21 21:08:40

aaaah, snyggt !

Jag gillar'n

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela