Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Paint and fly

Publicerad 2010-04-12 16:29:33 i Fakta

Jag och Frojd har varit på stan. Jag lyckades shoppa lite grejsimojer och nu känner jag mig nöjd.
Helnöjd med att prova 36orna i skorna som är förstora i storlek 37 och inse att 36 är på tok för små = jag kan köpa en sula att lägga i skorna och inte skicka tillbaka dem!
Jiho!

Annars då? Jo jag hittade en lila kall vårjacka som jag kan ha om det är riktigt soligt och så någon dag, vilket jag hoppas att det kommer att vara typ, imorgon.

I skolan idag var jag hemskt trött, egentligen hade det kanske varit bättre att inte vara där, för jag höll på att somna flera gånger, men sen fick vi paus! Och då köpte jag kaffe och en macka och sen kom jag igång.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Patrik är iväg och skriver tenta också så jag vet inte när han kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela