Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inte OK

Publicerad 2010-04-29 20:31:59 i Petra busar

Alla som känner mig vet att jag kan kräkas (ja) av enbart lukten av riskakor. Om jag inte kräks så svär jag över att "vem är så dum att den äter riskaka på offentlig plats"...
Idag får jag ett mms av min bästa kompis Helis.
I och med att hon är hundvakt åt byrackan Doris kan man anta att bilden ska vara på henne.
Detta är vad jag möts av:


Bildtext i mms'et: Mmmm Riskaka!

Tackar tackar.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-05-01 15:22:45

Haha! blev faktiskt lite sugen nu när jag såg bilden så ska nog gå ner och ta mig en riskaka. mmm

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela