Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hard working woman

Publicerad 2010-04-13 16:44:51 i Allmänt

Idag har jag jobbat. Svetten har inte runnit, men om jag hade varit bra på att svettas så hade den säkert runnit.
Skitkul har det varit eftersom att det har varit fullt upp hela dagen lång!

Nu sitter jag och planerar kvällens matlagning. Man måste stå i. Även som student.

Solen skiner och jag känner mig hemskt glad.

Jag och Frida har ställt inför ett dilemma. Jag kan inte skriva om det här tyvärr, men ni kan ju hålla med om att det är lite jobbigt iallafall.

Imrogon är det skola igen och då ska vi labba!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela