Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bästis passar lillis

Publicerad 2010-04-19 20:16:32 i Här passar det

Igår var Helis alltså barnvakt åt min lillebror.
Alla som kommit igenom Helis tuffa moderna yta vet att hon älskar allt som heter pang-pang och lek.
Gårdagen bestod alltså av basketspel på tomten, tv-spel på tv'n och massor av popcorn och chips.


(Min sötisbror i april 2010)

När jag sms'ade min fina vän klockan halv elva unngefär så sussade lillebror och kompis mös framför MTV.
Jag sa åt na att spana in skafferiet som hon alltid gör när jag äe hemma, men det kändes tydligen inte riktigt bra.


(Jag och kompis ute och röjer i april 2010)

Idag fick jag således sms'et:
"Tycker faktiskt du borde ringt mig idag å frågat hur barnvakteriet gick".

Sagt och gjort.

Gästinlägg av Helis:


Det hela började med basket å då körde vi 21an två ggr.
Adam vann båda gångerna.
Sedan var det tvtittande å då ingick även popcorn+läsk och chips. Sedan visade Adam DJ Hero, han var grym och jag sög. Sedan tvtittande på disney channel. Kan även erkänna att det var första gången jag såg de där Jonas brothers serie. Ja det var väl allt.
Sedan skulle han upp och sova å jag fortsatte kvällen framför tvn.
Ps. Jag tittade inte i skafferiet en enda gång. Ds

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-04-19 20:50:25

Mycket rörd! Tänk att du skrivit ett helt blogginlägg om mig (och Adam förstås). Ställer mig dock lite frågande till min tydligen "tuffa moderna yta"?! Haha tuff och modern, det ska jag börja skriva i mina CVn!

orvar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela