Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att cykla i kjol

Publicerad 2010-04-13 16:55:39 i Fakta

Jag tyckte att jag var smart imorse som tog en kort kjol att cykla i istället för min jobbkjol.
Men icke, kjolen åkte ju upp helt!
Så jag fick cykla och dra i kjolen hela tiden och trampa med fötterna vridna inåt för att rädda mig själv lite.

Kul att jag trodde att jag skulle kunna rita i paint hur det såg ut, ibland överskattar jag mig själv.

Note to self: Cykla inte i kjol igen.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-13 17:45:38

men du brukar ju cykla i kjol, antar att du inte ska cykla u för korta kjolar :P hihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela