Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Agenda

Publicerad 2010-04-20 14:45:11 i Träning

Jag tror att jag är sjuk.
Vaknade imorse och var täppt på riktigt i näsan. Inte sådär allergitäppt som jag varit den senaste månaden, utan riktigt igenproppad.
Har även istället för att plugga nu i två timmar sovit. Det bådar inte gott.

Trots detta står följande på schemat för eftermiddagen/kvällen:

ICA Maxi. Cykeltur dit - handla - hem = 6,5 km ONE WAY



= 13,o km fram och tillbaka. Det måste ju typ vara lika med:



Nummer två på agendan är förhoppningsvis att jag hinner slänga i mig lite mat innan jag drar vidare med Lojsan på detta:



Ja hurrnini, kanske bra att väcka energin i kroppen genom att få i sig lite lunch?

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-04-20 16:30:29

haha, go for it :)

Men ska du storhandla, med cykeln?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela