Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Shoppingdag med Louise och Anna

Publicerad 2009-09-28 17:49:54 i I mitt huvud just nu.

Ja idag har jag alltså varit på stan heela hela dan!
Och jag är lite trött faktiskt, men det är egentligen konstigt eftersom att jag sov till halv elva idag.

Det blev inte så mycket köpt för min del, mest konstiga saker och hårfärg. På onsdag ska jag bli brunett igen :)
Förhoppningsvis utan en grön nyans.

Vi åt på Barista och bruden som stod i kassan hade inte alla får i hagen, hon sa: Så får du 31 kr tillbaka, men gav mig bara 30. Till Louise sa hon att här får du 42 kr men hon fick bara 40. Var hon knäpp eller försökte hon bara tjäna in lite stålar?


Louise knaprar på sin varma macka.


Och Anna smuttar på sitt kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela