Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Promenix i en fin park

Publicerad 2009-09-24 17:45:56 i Tänkvärt

Just hemkommen från en relativt lång pluggpaus bestående av en promenad med Louise i Pildammsparken.
Det var som hon så fint uttryckte det "skönt att känna vinden" och vi gick en ganska lång runda. Stannade till och drack en "african mocha" som var god.
Det var lite väl mycket fåglar i parken men annars var det mycket fridfullt och harmoniskt, skönt att komma ut också såklart. Och kul att träffa Louise och snacka lite skit ;)

Imorgon smäller det, då är det tentatime som gäller.
Ska plugga lite mer idag men sen anser jag att jag är klar. Kan jag det inte ikväll så kommer jag inte att kunna det imorgon heller. Så är det.
Men jag känner mig relativt säker, är bara rädd att jag ska missuppfatta frågan.

Nu ska jag kolla lite kläder online, Patrik ska beställa hem från det stora landet i väst så om jag också köper så blir frakten billigare... eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela