Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Plugg och pop

Publicerad 2009-09-22 14:36:20 i I mitt huvud just nu.

Har faktiskt pluggat rättså mycket idag, har skrivit små lappar så att jag lättare ska kunna skilja på olika årtionden och regler och nivåer.
Men nu så känner jag att jag vill diskutera mina kunskaper innan jag bygger vidare. Som tur är ska vi ses imorgon och snacka lite i grupp 6.

Just nu sitter jag och lyssnar för första gången på Lars Winnerbäcks nya skiva. Den låter bra än så länge, jag skulle gärna gå och se honom live, men jag missar det. Både i Stockholm och Malmö.
Antagligen iallafall.
Men det hade varit fint.

Igår så åkte vi till IEKA och köpte soffbord, äntligen hade de fått in det som vi trånat efter så länge ;)
Så nu börjar det se skapligt ut här hemma, även om jag saknar gardiner, tavlor och mattor. Men allt tar sin lilla tid. Ska försöka ta ett vackert foto på mina vackra vänner när jag kommer till hufvudstaden, det är viktigt att alla kan vara med så att det blir som jag tänkt.

Idag hade jag fått ett brev från Malmö Stad. Välkommen till Malmö. en mapp med massor av kartor, rabatter och annat som man kanske kan ha glädje av. Fint tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela