Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Middag och Bio

Publicerad 2009-09-27 21:10:01 i I mitt huvud just nu.

Nu är jag nyss hemkommen från "Flickan som lekte med elden". Jag tyckte att den var bra!
Men den här filmen visste jag nästan hela tiden vad som skulle hända eftersom att jag läst boken, förra filmen hade jag nästan glömt bort helt. Så den här var inte lika spännande tyckte jag.

Strax ska jag och Patrik se på Playa del Sol. Som vi har längtat efter säsong 2, och NU är den här :)

Men innan vi avslutar så ska ni få se hur fina bilder man kan ta med min kamera :)

Fast Patrik har tagit två av dem, men det är bara för att jag gärna vill vara med på bilderna.... och för att han vet att jag gillar glass.


Fin färg, inställning: Blommor


Här ligger fokus på grangrenen istället för mig. Men man lär sig med tiden...




Smaskens filimaskens :)

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-09-28 16:25:15

fina bilder och fina blommor båda två

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela