Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inför tentamen

Publicerad 2009-09-25 11:33:00 i Tänkvärt

I morse klockan 7.30 vaknade jag för mig själv, hörde att Patrik forfarande sov, och började rabbla syons utveckling genom tiden. Jag började på 50-talet och gick igenom årtionde för årtionde tills jag hamnade på nutid. Sen somnade jag om.
Och vet ni vad? När jag sedan vaknade av klockan så kändes det som att jag vet precis allt om syons historia.
Så jag har en väldigt bra känsla i kroppen nu när jag strax ska bege mig av till skolan (om ungefär en timme) och skriva tentan.
Fast sen vet man ju aldrig, det kan ju komma frågor som jag inte har nån koll på.
Men känslan i kroppen är som sagt bra.

Wish me luck ;)

Har förresten fixat doppresenten till Vera nu också så det känns bra.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-09-25 13:19:55

jag gillar verkligen uppdaterandet! bra! det får mig att inspireras att hålla upp min blogg om så bara för en sekund mer... och lätt att vi ska smygsnusa! i cannot wait.

Postat av: sara

Publicerad 2009-09-25 13:20:24

och just det, jag hoppas det gick bra på tentan...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela