Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Här sitter jag i mitt enkla kök

Publicerad 2009-09-23 19:23:11 i Tänkvärt

 Eller egentligen kan man ju inte kalla det för kök, för vi bor ju i en etta. Jag vet inte om jag visat några bilder, men på min systers bilder som jag tagit från Facebook kan man se lite.





  
Min fina syster har fått rödvinsmustasch och rosiga kinder :)

Nu ska jag kolla på tv. Hade tänkt skriva mer men blev avbruten av först Helis och sen Mamma som ringde.

Just det... GRATTIS HELIS 23 år idag :)

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-09-28 13:42:11

rödvins-mustasch klär mej =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela