Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tvätt i maskinen och skolan i huvudet

Publicerad 2009-10-20 18:58:58 i Tänkvärt

Kom hem från Entré där jag och R satte oss för att skriva ihop det som vi fått reda på under dagens intervju. Jag blev lite rädd för kvinnan vi träffade för hon var så intetsägande. Det smittade av sig på mig och under de första ja kanske 5 minuterna var jag helt tyst och häpen.
Men sen släppte det och intervjun gav oss en hel del!

Nu har jag mailat över sista korren till R och imorgon skickar vi in det. Skönt!

Har tvättstuga också, fick en tid och just nu är jag inne på sista maskinerna, men det ska ju torkas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela