Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

The day before

Publicerad 2009-10-01 21:43:57 i I mitt huvud just nu.

Idag har jag faktiskt gjort en del.
Dagen började med att jag var och tränade, upptäckte en helt ny sida av gymmet. Det finns oerhört coola maskiner om man vågar sig ut från tjejgymmet.

Så där var jag en timme och lite mer, sen så cyklade jag hem i världens motvind och duschade och sånt, och efter det begav jag mig återigen ut i motvinden och cyklade till Rebecca.
Vi kom fram till vad vårt grupparbete ska handla om och mailade in vårt förslag till Ola. Så nu väntar vi med spänning på om det ska bli godkänt eller ej.

Imorgon kommer säkert bli en kul dag i skolan. Vi ska filma och filmas, sen blir det spört till flygplatsen och en hektisk eftermiddag/förkväll.

Men när jag väl är i 124-området så kommer det att bli himlans kul! Hoppas jag :)

Har packat allt som packas kan en dag innan, allt som används imorgon måste jag ju packa efter att jag använt det.. som smink och linsgrejer och sånt.
Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon på dagen, det måste vara fint för att jag vill se fin ut på filmen (; och så måste det vara bekvämt att resa i.
Jag orkar inte med tajta saker som trycker på magen om jag ska vara på resande fot för det kan göra så att jag får ont i magen och blir tjinkig sen.
Så aaa, något löst, slappt och bekvämt. Men snyggt.

Ska ta mig en titt i min walk in nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela