Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Photoshopa till det

Publicerad 2009-10-17 15:59:25 i Tänkvärt

Ska ägna mig en stund åt en gammal älskad hobby.
När jag var yngre och hängde på Lunarstorm så brukade jag leta upp relativt fula människor och göra om dem i photoshop så att de fick fin hy, snyggare hår och så vidare. Fast jag hade aldrig mage att visa dem resultatet. Jag var ändå en god människa.
Ska göra det igen nu, men lite rangliga ben. Och jag ska göra om mig själv.
Så ska jag dela med mig av resultatet ;)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-10-17 18:53:52

hahahaaaa, fan vad kul!

klart du ska visa resultatet :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela