Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Morgonstund

Publicerad 2009-10-22 12:13:24 i Tänkvärt

Ja alltså egentligen är det ju inte morgon. Men jag har inte duschat än och jag sitter i mjukiskläder fortfarande. Så på sätt och vis är det ju morgon då. Innan dagen har dragit igång.

Jag och P har precis skickat ut inbjudningskorten till vår halloweenfest. Den blir av! Woho!
Vet inte vad jag ska klä ut mig till bara, kanske till Pippi så kan jag låna kläder. (tror jag)

Har jätteont i ryggen. Känns som att jag har den i svank hela tiden fast att jag inte har det. Så därför försöker jag trycka tillbaka ryggen genom att kuta, men det funkar inte.

Igårkväll var jag mycket produktiv. Skrev ihop min Alkemisten-rapport och skickade in den, nästan en halv månad i förväg! I'm back on track.

Det är bajsväder ute och inte så himla varmt.

Äsch min text är inte sammanhängande just nu, så det är nog bäst om jag gör något annat. Duscha kanske?

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-10-22 12:52:57

Låter rätt skönt det där =) Jag håller på att börja blogga igen...Får se hur länge det håller ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-22 22:26:10

nu kommenterar jag för att du säger att jag aldrig gör det även att jag läser din blogg..



och så vill jag också gå på halloweenfest.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela