Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Laktosfri njutning

Publicerad 2009-10-29 22:21:46 i I mitt huvud just nu.

Alltså vi på fattig-Rönnen gillar att göra saker tillsammans.
Låt mig återkomma strax till detta.

Jag vill först och främst berätta att jag tog mig i kragen och följde med P och handlade. Det blev ICA! Yes yes yes! Självscanning och såklart en kontroll på det. Vi fick två felaktigeheter på avstämningen och det för att vi trodde att man kunde scanna nudlar på samma fast att det var olika (för det gick med proviva). Tydligen måste man slå in en nudel och sen en annan om de har olika smaker. Dumt!

Sen så cyklade vi hem, Patrik med massa påsar mest liknande en bag-lady (man) och jag i min nya barnmössa som jag stolt inhandlat på ÖB med en påse i min cykelkorg. Väl hemma åt vi orange raviloli som var Halloweeninspirerade fyllda med mozzarella. Mycket smaskens.

Eftersom att Louise höll på att förblöda så fick jag lite bråttom ner till 3:an efter middagen. Frida och hon hade ringt och sagt att jag skulle komma ner på fika.
Tog med mig en binda och plåstertejp, för jag tänkte: det om något måste ju suga upp blodet. Och visst funkade det!
Sen satt vi där med te och kladdkaka med laktosfri grädde och mumsade, kollade på tv och snackade en massa sanning (som kan kallas skitsnack men som jag väljer att kalla skvaller). Mycket trevligt tycker jag. Fina tjejer det där!

Kom hem för en stund sen till min mjuka man (nyrakad i ansiktet och det är alltid så lent, så lena blir inte mina ben...)
Ska kolla igenom powerpointen inför imorgon och sedan gå till sängs. Börjar ju innan solen går upp imorgon typ...
Aaa det var det för ikväll.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-10-29 23:50:22

naaw, tack för ikväll :) Hoppas det går bra imorgon, eller det vet jag att det kommer göra, hihi :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela