Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En illamående natt.

Publicerad 2009-10-13 09:25:27 i Tänkvärt

Okej jag erkänner: Jag fick underkänt på tentan, så nu kan ni sluta fundera på om jag är självmordsbenägen eller ej.
Det är bara det att jag aldrig har fått ig förr. Så jag visste inte hur det kändes förens igår.

Och det knasiga är att jag var helt säker på att jag prickat in ett vg. Jag visste att jag skrivit rätt saker på rätt ställen, men ändå så får jag så låga poäng.
Då kan man ju tänka: ja men va fan! Kolla på tentan och se vad som gick snett.
Ja, men då kan jag informera om att tentan kan vi få se först vecka 44 (27 okt) och omtentan är 5 nov.

Så jag som trott att jag visste allt, kan inte plugga annorlunda eftersom att jag kunde det. Så kan jag inte ens få se vad som blev fel, eller jo, men bara en vecka kan jag plugga rätt.

Det är sjukt. Och jag mådde sjukt dåligt igår.

Idag känns det bättre, jag bearbetar sorgen.

Fast i natt så sov jag mycket dåligt, vaknade 04.44 och trodde att jag skulle kräkas, drömde konstiga drömmar om "Ensam mamma söker"- Oskar.

Nu ska jag iväg till R och lägga upp hur vi ska skriva vårt arbete.

So long!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-10-13 13:05:56

Du kan väl diskutera provet med någon annan?

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-10-13 19:24:06

Usch då, extra jobbigt när man trott att det gått bra. Att få göra om händer de flesta ngn gång.Men du kommer igen och kommer lyckas bra!

Postat av: Oscar

Publicerad 2009-10-26 12:43:30

Haha! Det är ju inte bra att du vill kräkas när du råkar drömma om mig! =D Lycka till med omtentan.



Kram Oscar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela