Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Brunch med le chicas

Publicerad 2009-10-11 17:39:26 i Tänkvärt

Idag har jag varit på brunch med Frida, Louise, Anna och Martina.
Vi hade planerat att gå till ett ställe men när vi kom dit så var det fullt!
Så vi fick helt enkelt tänka om och hamnade tillslut på en mysig brunchrestaurang vid Gustav Adolfs Torg.
Som vi åt :)



Efter en mycket mättande brunch bestående av allt möjligt så gick vi alla utom Martina genom regnet bort till Möllan och hem till Anna för att kolla på två avsnitt av Greys. Det som de missade i onsdags och det som vi kommer att missa på onsdag när det är 80-talsfest!

Nu ska jag hjälpa Patrik lite, jag känner mig hemskt lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela