Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Aktiv och nöjd

Publicerad 2009-10-28 15:59:29 i I mitt huvud just nu.

Idag har varit en sån där dag som är både bra och dålig. Jag har haft en del flyt och en del oflyt.
I skolan gick det med flyt och på stan gick det lite sämre... men jag har iallafall fått tag på allt jag skulle ha (och lite, lite mer). Men för detta krävdes det en runda på stan, en powernap hemma i soffan på ca 1,5 timmar och sedan en till runda på stan.

Nyss avslutade jag ett matlagningsprojekt. Jag har gjort egen ceasardressing för första gången i mitt liv, så ikväll blir det ceasarsallad :)
Mumsfillibabba!!!

Ska strax sätta igång att läsa lite i kurslitteraturen men först tänkte jag unna mig att få se lite på webb-tv!
Ja det tycker jag allt att jag är värd efter allt slit och släng ;)

Har fixat klart alla Patriks presenter nu och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet!
På lördag smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela