Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tillbaka och happy happy

Publicerad 2009-11-03 17:38:49 i Tänkvärt

Jag och L har pluggat mycket flitigt ändå idag.
Hon ringde efter att jag haft mitt vredesutbrott och undrade om jag var seriös.. 
Så vi stack till Willys och sen hem till henne. Åt mycket god och exlusiv lunch: gravad lax med kokt potatis, broccoli, pepparrot-creme bonjour och vitlöksbrötchen!

Sen skapade vi ett spel som vi var mycket duktiga på.
Ungefär som memory, fast mer att man ska para ihop än att man ska vända på korten.

Efter ca två timmar (typ) av flitigt studerande, loggade vi in på facebook och studerade vidare. Det är kul att gräva i människors liv och undra varför om massa saker. 

Nu sitter jag hemma hos min finfina kille som trots att jag sagt att jag skulle laga maten har stoppat in kyckling och massa goda grönsaker i ugnen. Så jag får tacka och ta emot.

Vi ska se på James Bond sen till maten, jag har aldrig varit ett bid fan av de filmerna, men jag tycker att jag bör ge dem en chans. Jag vann ju faktiskt hela boxen för snart ett år sedan!
Fast den fick ju Patrik såklart. Hahahahha kommer ihåg hur bortkommern jag lät på radion när jag vann. Ringde från jobbet, och så kom han som jag var lite rädd för medan jag hade radion i telefon.. så jag vågade inte prata... haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela