Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snickisnack

Publicerad 2009-11-17 22:33:36 i I mitt huvud just nu.

1. När Patrik leker zombie så är det inte kul. Man blir rädd och han fattar inte att det är tråkigt.
2. Jag snickedisnackade just med L i telefon. Det märktes att vi inte hunnit prata så mycket under dagarna som gått, för vi hade en del att gå igenom liksom.

Annars så har dagen flytit på bra! Vi hade en givande dag i skolan med halva gruppen och det är så gott som klart. Imorgon ska vi ut och fota lite inför presentationen.

Nu på kvällen har jag och Patrik varit och ätit fondue på PersKrog. Mycket smarrigt, men oj oj oj vad man blir mätt! Fick blommor också av min fina man.


Bilden är tagen i mörkret.

Nu ska väl jag också krypa ner och sova en sväng.

Såg förresten nya Wallander tidigare ikväll. Den var bra! Det är så kul att se Wallander när man har sett Johan Falk-filmerna för Wallander är så himla mycket bättre. Både kvalitet, skådisar och handlingar.
Jaaa så det var angenämnt.

En ganska oangenäm sak är att de är klara med vägbygget vid rödljusen här nedanför. Nu måste man cykla snett för att komma upp på cykelvägen, innan (medan de grävde) kunde man cykla rakt fram. Nu vet man inte ritkigt var man ska ta vägen.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-17 23:19:15

"bilden är tagen i mörkret" haha!!

Men grattis till er tvåårsdag, hihi :)

Jag ska tvätta 9-12 imorgon och efter det träna, vad tror du om det min sköna? :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-19 06:05:32

jag tycker att det later kul med zombies

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela