Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Plugga och Ensam mamma söker

Publicerad 2009-11-02 20:23:49 i I mitt huvud just nu.

Jag och Lojsan har suttit i flera timmar och lärt av varandra. Ska till skolan imoron också för att lära oss ännu mera! Det känns bra tycker jag. Sen får vi se om det räcker på torsdag. Ska inte vara lika självgod den här gången.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Det har regnat och regnat så jag har inte haft vidare lust att gå utanför dörren. Kollade på "Ensam mamma söker" och jag har tippat hur de kommer att välja:

Madde kommer att välja Anders, annars blir jag trött på henne. Jag vet inte om de klipps bort, men den där snygg-Martin som de kallar honom visar inte lika mycket känslor som Anders. Och jag tycker att Madde bör välja Anders eftersom att han är bonde.

Ulrika måste välja Johan. Fast hon kommer nog att ta Lasse ändå. Men Johan är den ärligaste människan hon någonsin träffat säger hon. Så vem kan välja bort det? Men jag tror ändå att det slutar med att hon väljer Lasse, bara för att han är fotbolls-Lasse.

Helena kommer givetvis att välja Oscar. Det har man förstått sedan hon klämde på hans rumpa i typ första programmet. Jag har hejat på Oscar hela tiden, för jag fick ett bra intryck från början. Fast i de två senaste programmen måste jag säga att Michel har kommit fram mer och mer och jag vet inte längre om Helena är helt 100 på att välja Oscar. Han kan falla på att han bara är 25. Inte för att Michel är så himla mycket äldre han, men med tanke på att Thomas åkte på grund av åldern.
Men det vore dumt. Att krossa pojkarnas hjärtan.

Så nästa vecka får vi resultatet, jag har inte trean så jag får vänta till måndag när det ligger på tv3/play.
Kan knappt vänta!

Sen så kollade jag på Grey's innan L kom också, inte lika bra som förra avsnittet men ändå ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela