Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

MysMorgon Med Mig

Publicerad 2009-11-26 10:02:23 i Tänkvärt

Hehehe, det gäller att passa på när man är ledig.
Jag är vaken, men jag ligger kvar i sängen :)
 Första sovmorgonen på år och dar känns det som (alltså om man inte räknar bakfylledagar).
Halv tolv ska jag möta Frida och vi ska cykla till gymet för att ingå i en gruppaktivitet, närmare bestämt Body Balance. Det är en blandning av yoga och pilates så det ska verkligen bli spännande att se hur pass duktig/dålig man är på det!

Sen så har ett förslag kommit från L att hon vill ut och gå. Och vem kan tacka nej till det? Inte jag iallafall!

Ikväll hoppas jag på att P ställer upp och vill följa med och hämta julgrejerna hemma hos familjen Å, men han har hemskt mycket att plugga. Och ensam kan jag inte gå för det är ganska mycket jag vill ha med mig hem ;)

Aaa nu ska jag koka en kopp Stockholmste (köpt där) och fixa lite frulle. Sen ska jag som sagt iväg med buller och bång.
Jag tycker att det är intressant att vi i grupp 6 fnissar så fort vi hör ordet stånd (i sammanhanget stånd och status). Fast det är mest R som skrattar. Haha.

Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela