Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Långa dagar och dåligt internet!

Publicerad 2009-11-12 14:45:27 i Tänkvärt

Jag förstår att ni alla undrar varför det inte skrivits något på ett tag!
Men jag kan ge er den enkla förklaringen att det beror på oerhört långa dagar i skolan (kanske inte till timviset men till informationsviset) plus att min dator nu i några dagar bestämt sig för att bara vilja ha internet lite till och från.
Så det har gjort mig lite upprörd och därmed har jag låtit bli att skriva.
Men nu känns det som att internet håller i sig (peppar peppar).

Iallafall så är de så kallade Malmö-dagarna över nu. Det har varit mån-torsdag och alla föreläsningar har delats med Varberg-studenterna. Detta kan man ha olika åsikter om, men jag väljer att inte lägga mig i.

Igår gick jag och la mig klockan 22 ungefär, men jag var ändå svintrött när jag vaknade i morse. Höll på att somna i skolan, men det får man ju absolut inte göra så jag var tvungen att sitta och rita för att hålla mig på banan. Det är ganska störigt att jag inte tänkte till i förväg och skaffade mig böckerna som krävs. För nu så sitter jag där utan bok och vet att jag har minst 8 kapitel att ta igen när min bok väl kommer.

Nu ska jag ta mig ett tupplur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela