Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kvällspromenix

Publicerad 2009-11-03 22:20:56 i Tänkvärt

Jag och P gick just en liten runda. Vi hamnade på Midhem McD och allt jag ville ha var kaffe (jag citerar: - Relax, all we want is coffee. - Take it, it's yours. Slut citat)
Men fick jag något kaffe? Nej! För de hade slut på små kaffemuggar och glöm och dröm att jag beställer en mellan när jag bara vill ha och kommer att dricka en liten.
Att bruden i kassan inte föreslog att jag kunde få en liten kaffe i en mellanmugg gjorde bara att jag blev mer trött och sa att jag inte ville ha något kaffe då.
Sen att hon var lite blåst å så kan ni kanske själva räkna ut. Aaaa jag fattar inte hur så tröga människor får jobba på snabbmatsrestauranger. Men det kan vara en yrkesskada.

Annars var det en spännande promenad med polisblåljus och ambulanskillar.

Nu ska jag snart sova tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela