Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kaffe på morgonen

Publicerad 2009-11-20 08:59:54 i I mitt huvud just nu.

Alltså med risk för att låta larvig, men jag tycker att dricka kaffe hemma på morgonen är coolt.
Förut hade jag aldrig tid att vänta på att kaffet skulle bli klart och ärligt talat så tyckte jag inte att det var så gott att dricka det heller sådär när man precis har vaknat.

Idag anser jag att det är en lyx att ha tid att sitta med sin kopp kaffe hemma innan man går.
Visserligen köper jag oftast kaffet när jag kommer till skolan (ska köpa en termos och dra in på kostnaderna) men det kanske är just därför jag njuter nu när jag har tiden att dricka min kopp kaffe i lugn och ro.

Fast jag är fortfarande sådär att jag vill ha ätit min frukost innan jag dricker kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela