Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ingen lust alls.

Publicerad 2009-11-24 17:21:47 i Tänkvärt

Satt i skolan. Först tjinkig med gruppen för att jag var trött. Höll mig tyst.
Sen på föreläsningen. Längst bak, själv.
Somnade faktiskt nästan, så jag var tvungen att börja rita mönster. Då kom kamerakillen så jag kunde inte fortsätta.
Åter med gruppen, jag hängde inte alls med, fattade noll.
Trött så trött är jag.

Ska gå och lägga mig jättetidigt ikväll och gå upp så sent som möjligt imorgon (börjar 10).
Imorgon som var våt IKEA-dag. Varför måste man klämma in en jäkla seminarieuppgift när det var planerat att åka till IKEA?

Fast å andra sidan så sa Lojsan att vi kan ta bilen om vi väntar på nästa vecka. Fast min idé är nu: Lördag morgon? Eller ska ni julpynta allt då? För jag ska pynta på söndag ;)
(Får man länka till din blogg eller är den anonym L?)

Nu har jag kollat på de två sista avsnitten av Gilmore Girls, jag hade helt missat dem. Såg det fjärde sista när jag var på gymmet och tänkte att jag ville se klart alla.. sagt och gjort.
Sen har jag nog sett alla andra ;)

Emmis... är du hemma från England för gott eller bara på besök? Om det första: Vad hände och vad ska du göra nu? Flytta tillbaka till Stockholm och plugga? Och har du kvar din lägenhet? Alltså jag undrar verkligen!

Nu ska jag laga lite mat, jag är hemskt hungrig. Och jag blöder.

Kommentarer

Postat av: lojsan

Publicerad 2009-11-24 18:17:59

anonyma fisen här.. haha.. jag ska pynta lördag!! och sen ska det ju laddas inför fest!! Men måndag?? :)

Postat av: lojsan

Publicerad 2009-11-24 18:18:04

anonyma fisen här.. haha.. jag ska pynta lördag!! och sen ska det ju laddas inför fest!! Men måndag?? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela