Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

IKEA

Publicerad 2009-11-30 21:26:33 i Tänkvärt

Iiihihihi. Vi har varit på IKEA idag. Vi åkte med Loisans brorsas supercoola Volvo.
Det kan hända att vi körde fel ca tre gånger på vägen dit och att det blev en del häftiga filbyten pga att alla inte kan höger och vänster ;)
Men vi kom fram till IKEA och det var det som räknades :)
Jag är bara glad att jag slapp köra!

Vi åt och sedan shoppade jag loss! Fick tag på gardiner, kavel, ljus och pizzaslicer. Sen gjorde vi ett stopp på Plantagen och till sist på Jysk (där jag fick tag på en badrumsmatta).

När jag kommit hem så fixade Patrik glögg och tände ljus, och nu sitter vi och kollar på Faddergalan.

Mysipys!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-12-01 11:42:48

Häftigt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela