Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredagen den 13:e - Otur #1

Publicerad 2009-11-13 09:16:20 i Tänkvärt

Igår bokade jag tvättid för idag. 9-12 (det är därför jag har stigit upp trots ledigehet)



Jag sorterade tvätten och det blev följande: 2 maskiner svart, en vit, en kulör, en lakan/handdukar = 5 maskiner.
När jag i min godan ro går ut till tvättis nu på morgonen så öppnas dörren precis bredvid. Killen som bor där ska också tvätta.
Attans!
Jag som hade hoppats på att kunna lura systemet och använda båda sidorna av tvättstugan och därmed halvera tvättiden. Men icke sa Nicke. (vem är Nicke?)
Så alltså, otur nummer 1 idag.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-13 12:47:02

men då måste du ju boka både A och B, för du kan inte tvätta i B om du bokat A :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela