Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vissa kommentarer

Publicerad 2009-05-05 09:18:18 i Tänkvärt

Ibland flyger det ur ord ur folks munnar som man verkligen uppskattar.
Som idag, då kläckte E ur sig: aaa men när flyttar du då?
Mitt framför R. Jag som tänkt lite på hur jag ska ta upp det, för det måste man ju göra.
Nu vet han att jag antagligen (läs ska) slutar till augusti.

Vet inte varför jag tycker att det är så jobbigt att berätta vissa saker för ens chefer. Kanske för att det känns som att man bryter ett förtroende. Kanske för att man vet att man ska bli ersatt och kanske bortglömd.

Det var inte svårt att berätta för Mayday, och det är ändå dom som anställt mig.
Men för R har det tagit emot. Men nu vet han att jag lämnar i sommar.
Bra.
Tack E.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela