Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tisdag

Publicerad 2009-05-26 13:24:38 i I mitt huvud just nu.

Patrik har åkt hem nu :(

Min fina nya dator som jag köpte igår ligger hemma och väntar på mig.
Den får vänta på mig lite extra länge eftersom att jag ska och träna efter jobbet.

Patrik ligger inte hemma och väntar på mig.

På fredag kommer AnnBritt hem!
Men jag trodde ju att hon skulle komma på torsdag så jag har semester torsdag-fredag.
På torsdag ska jag:
1. Hämta ut mitt körkort (äntligen)
2. Hem till mamma och kolla på vinden.
3. Få hem utemöberna
4. Sova lite
5. Leka med min


På fredag ska jag gå på stan, förhoppningsvis räcker det med Globen eller i värsta fall Ringen, men jag är ute efter en speciell sak åt en speciell kompis.
Hon har nämligen kalas på lördagen.

Idag är det som ni vet tisdag och jag känner mig ganska låg. Kanske inte så himla konstigt med tanke på omständigeheterna.

Jag och S ska fixa upp affischer på väggarna här på jobbet strax. Jag ska bara ta mig från punkt A till punkt B först.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-05-27 12:00:42

tack tack :) ja kanske.



Snygg dator :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-05-29 15:20:54

Va fan ska du sluta blogga eller va e grejjen? inte uppdaterat sen i tisdags ju! skärpning

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela