Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tidsfördriv :)

Publicerad 2009-05-15 14:17:21 i Fakta

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Fredagsglad!
Favoritgodis: Choklad och lösvikts som jag plockat.
Är det nåt du absolut inte äter: Bajs och sånt.
Vad sa du senast: Ja jag!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Medeltiden (för det är väl en annan epok?)
Sommarplaner: Jobba, semester och sen flytta till Malmö :-)
Fisk eller badkruka: Jag badar gärna!
Saft eller alkohol: På kalas: Alkohol men annars föredar jag saft!
Hur många kuddar sover du med: 3 i sängen, 1 att ha huvudet på.

Favoritväder: Sol såklart!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Patrik, kompisarna och familjen.   
Spelar du nåt instrument: Ja! Jag är sjukt bra på trummor. 
Morgon eller nattmänniska: För tillfället inget av det. 
Sparare eller slösare:  Slösare
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja
Har du några heterosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen INTE!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Nä!
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Livrädd
Äckligaste insekten: Alla!!
Det här är jag bra på: Mycket, det skulle ta tid att rabbla upp allt, men jag är tex. bra på att lära folk saker, vara en bra kompis/dotter/syster/flickvän/barnbarn mm.

Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej jag bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har redan gjort det
Var nånstans? Naveln sitter en kompis och på foten har jag min tatoo.
 
Stökigt eller välstädat? Gärna välstädat tack.
Gungar du på stolen? Nej jag gungar på gungor
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det, men man ska aldrig säga aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i? Oftast höger, men om jag ska vara fin och äta med kniv och gaffel så blir det i vänster, men oftast så äter jag enbart med gaffeln.

Saltar du på maten? Inte i efterhand, men i matlagningen.
Gillar du att sjunga? Ja det gillar jag, frågan är om folk gillar att lyssna på det
Anser du att du är stark? Jag jobbar på det
Brukar du sola? Ja så fort solen skiner vill jag ut!
Vad gör du om du får hicka? Försöker lista ut vem som tänker på mig, jag gillar att ha hicka.

Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Båda två
Har du en besatthet? Ja det kanske man kan kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela