Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

ICA

Publicerad 2009-05-11 15:08:14 i Tänkvärt

Var på ica för att köpa lunch.
Jag har ju fått nytt ica-kort på grund av incident. I alla fall så har jag inte memorerat min kod än så jag fick ta upp mobilen och kolla... så jag frågar tjejen i kassan om man kan byta kod.

Hon tar då fram papper och penna och börjar skriva till mig samtidigt som hon pekar på en postit som hon satt upp på kassan "Jag har tappat rösten".

På lappen skriver hon: "Du kan ringa Ica-banken, nr står på baksidan av kortet".

Haha jag dööör. Driver hon med mig? Man kan faktiskt inte tappa rösten så pass mycket att man blir stum.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela