Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Farväl PB

Publicerad 2009-05-15 13:56:52 i I mitt huvud just nu.

Det är med blandad sorg och lättnad som jag just fått reda på att dubbelavsnittet av Prison Break (PB) som sänds imorgon blir det sista. Det betyder att jag imorgon bitti kommer att ägna mig åt två timmars-PB-tittande.
Och nej, jag laddar inte ner, jag kollar online.

Jag har ofta spekulerat i sådant de "glömt bort". Så i dessa två avsitt så hoppas jag att man får reda på följande:

1. Är Michael någon slags "robot" som skapats av Scylla eller blivit framklonad?

2. Är Generalen Christinas far = Michaels morfar?

3. Vad hände med LJ / Gretchen och Sucre?

4. När ska T-bag dö?

5. Varför ville de ha in Lincoln i fängelset från första början och vad hände egentligen??

6. När Michael var på Sona fick han flashbacks och Generalen var där, varför? Och från vad? Hör det ihop med när han blev till som min fråga ett om han inte är mänsklig?

7. Varför pratade Generalen inte i början? Varför skrev han bara lappar?

8. Hur kommer det gå för Mahone? Tar hans fru tillbaka honom?

9. Kommer man få se "vad hände sen"?

10. Blir de slutligen FRIA eller åker de in i finkan igen?

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-05-16 15:45:13

vilken kanal,hur dags,hittar den inte i tv-tidningen

jag älskar den

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela