Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Avsvimmad på toaletten?

Publicerad 2009-05-14 10:02:52 i I mitt huvud just nu.

Efter att jag skrivit det förra inlägget så gick jag mycket riktigt för att tjöta lite med B.
Men vi möttes halvvägs och stod en stund i matsalen, under tiden ser jag C passera (vi har glasbur typ som matsal).
Eftersom att det ringer på dörren så springer B iväg för att öppna och jag går för att fråga Y om vissa saker eftersom att jag skulle fixa en grej.
Hos Y möter jag E som berättar att hennes son blivit dumpad av hans tjej som han varit tillsammans med i 3 år.
Det resulterar i att jag står och pratar med Y och E i cirka 15 minuter.

När jag slutligen går tillbaka till min plats och säger hej till C så ser hon väldigt lättad ut.
Hon har nämligen sett mina saker (väska och påse) men inte mig. Dessutom har det varit låst på toaletten i ungefär en kvart. Hon har alltså trott att jag legat avsvimmad inne på toan och var på väg att knacka på, men ville inte verka larvig och bestämde sig för att vänta tills L kom.

Som tur var kom jag före och C kunde andas ut.
Haha det är ju tur att ens arbetskamrater håller koll på en.
Jag menar, varför inte tro det värsta på en gång?

Men jag blev ju lite fundersam på vem som faktiskt var inne på toan hela den här tiden, men när vi skulle ta reda på det så var dörren upplåst och den som varit där borta.

Så ingen avsvimmad här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela