Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Utmaning!

Publicerad 2009-03-02 16:27:45 i Tänkvärt

Det här är svårare än vad man skulle kunna tro!- man fick jobba på den här på riktigt...
Adda denna till dina anteckningar, radera mina svar, lägg dina egna svar och länka till 3 personer.
Alla svaren ska börja med samma bokstav som ditt förnamn.
Allt ska vara sant, inget påhittat.
Ifall den som gjorde denna före dig har samma bokstav som första i ditt namn måste du använda andra ord..
Du får ej använda samma svar mer än en gång, använd inte ditt eget namn i frågan om pojk / flick namn.

Jag utmanar Bobby, Emelia och Evelina!

1. Vad heter du? Petra

2. Ord med fyra bokstäver: Piss

3. Flick namn: Petronella

4. Pojk namn: Patrik ;)

5. Yrke: Plåtslagare

6. Färg: Persikofärgad

7. Nånting, som man kan klä sig i: Pyjamas

8. Mat: Pizza!

9. Nånting, som finns i ditt badrum: Parfym

10. Ort: Paris

11. Anledning till att komma sent: Pendeltågstrul

12. Nått, som du skriker: Precis!!

13. Film: Polisskolan

14. Nått som du dricker: Pucko

15. Band: Plain White T's (hey there Deliliah ni vet)

16. Djur: Panter

17. Gatunamn: Prästgårdsgatan

18. Bilmärke: Peguat (eller hur det nu stavas)

19. Låt: Picture

20. Aktivitet, Som kräver fler än 2 personer: Pulkaåkning!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-03-02 19:22:28

hehe tack för pausen i pluggadet :)

Postat av: Rawburt

Publicerad 2009-03-03 12:30:49

Hm, jag tyckte att det var jättelätt? Jag hade kanske en lättare bokstav än du.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela