Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sj Sj gamle vän.

Publicerad 2009-03-05 11:12:40 i I mitt huvud just nu.

Igår när jag skulle sova kom jag på en ruggit smart idé!
Nämligen att jag skulle kolla om det blir billiager att åka Malmö-Linköping-Stockholm istället för att boka Malmö-Stockholm.
Så jag kollade upp det. Malmö-Linköping kostar 271 kr så det såg lovande ut. Så fyllde jag i Linköping-Stockholm och får ett pris på 152 kr. Wow! Jag har hittat ett sett att lura systemet tänkte jag!
Så jag fyller i Malmö-Stockholm och priset blir..... 415 kr. Det betyder att det är 8 kr billigare att resa direkt ;)
Dessutom kom jag på att om jag skulle göra som mitt första exempel så hade jag fått betaa sittplats x 2.
Så nej Sj har fixat det bästa för oss resenärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela