Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Olagliga torsdag

Publicerad 2009-03-27 10:53:23 i I mitt huvud just nu.

JA idag är det äääntligen fredag igen!
Attans vad den här veckan har rusat förbi, trots att jag förlängt varannan dag genom att träna efter jobbet.

Igår syndade jag. Riktigt ordentligt.
Det började med att jag och Balsam åt en fruktansvärd lunch på nya placet tvärs över gatan. Jag tog en dagens som var både sushi (4 bitar) och yakiniki. Mumsit värre (75:-)

Sen åkte jag in till stan och köpte skor :) (199:-)
Gick vidare till HM och hittade skiiitsnygga jeans som jag inte köpte, för jag har för feta lår. (så här kan man säga att jag sparade 400:- genom att inte köpa dom)
In på TopShop och hittade presenter till mamma (200:-)
Dör av hunger typ och in på McD, fyndar en HB för 10 spänn
På väg till en affär där jag köpte en grej till (150 :-) passerade jag även Glitter där jag hittade örhängen för 79:- och en matchande ring för 79:-
Sen in på ICA och inser att pengarna jag satt in på ICA-kortet inte kommit in och köper mat för 140:-

En dag = 932 kr.
Då har jag inte köpt varken SL-kort eller fyllt på mobilen.... DÅLIGT PETRA!!!!

Men å andra sidan så har jag fortfarande fett med pengar kvar att shoppa i Barcelona för ;)
Och dit är det inte långt kvar nu! Åker ju om nästan tre veckor bara. Funny funny!

Men innan dess ska Patrik komma hit på besök och vi ska påskmysa! Och jag läääängtar efter honom så fruktansvärt mycket.

Jahapp, ikväll då?
Ja ikväll blire Let's Dance-finalen förhoppningsvis tillsammans med Helis som sedan går över till en Skype-dejt med Brittis :)
Hon kommer hem snart hon med. Den 28:e maj smäller det :) :) Då blir åka av.

Aaa nu ska jag ta och ringa Stallmästaregården och boka bord åt R och hans vän... jag skulle ju redan ha gjort det förra veckan men det har liksom glömts bort. Och nu börjar det snart brinna i knutarna!

So long.

Och jag VILL ha kommentarer.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-03-27 17:31:24

Äsch, du är så krävande Petra...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela