Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lyckoveckan

Publicerad 2009-03-23 09:20:16 i Tänkvärt

Den här veckan ska jag koncentrera mig på att hitta saker som gör mig lycklig.

Till exempel idag så hade jag fått ännu ett mail av mrs. Mikaela DeVille på NRJ som meddelade att jag vunnit igen.
Det gjorde mig givetvis lycklig.

Jag ska samla på sånna saker och försöka vara extremt positiv. Så där jobbigt glad och lycklig så att andra stör sig på mig för att jag är så glad.

Fast jag har ju världens bästa kille, kompisar och familj jämt. Så jag borde ju gå omkring i ett konstant lyckorus. Men jag ska tänka lite extra på det den här veckan.
Så ja..
Åh vad kul med snö :)  Om man tänker efter så är det riktigt vackert med snö!
(Ja man får liksom inbilla sig själv att man uppskattar sånt som man kanske inte gillar i vanliga fall, och det verkar fungera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela