Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ljuva vår

Publicerad 2009-03-31 08:58:44 i Fakta

Åh idag är det så underbart fint väder ute!
När jag gick till och från pendeln bara log jag hela tiden, för solen smekte min kind och vinden var inte kall!

Våren har börjat hitta till Stockholm. Men som man säger; Bättre sent än aldrig. Och dessutom så finns det ju ett ganska väkänt uttryck som säger: Aprilväder (kort och gott) vilket innebär att det kan snöa i april också.. men förhoppningsvis så kommer värmen i lagom till att jag kommer hem från min syster.

Det skulle passa fint. Med en värmebölja i slutet av april. Så att man kan sitta ute och njuta!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-03-31 11:00:18

kände du verkligen att du behövde förklara va aprilväder betyder?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela