Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Killar som gillar Agnes

Publicerad 2009-03-03 10:35:27 i Tänkvärt

Det är en viss sorts killar som gillar Idol-Agnes (eller nu är det ju Melodifestival-Agnes).
Det är sånna lite mjukare killar som tycker att hon verkar vara en god och mjuk tjej.
Lite mesiga killar. Inget fel på det såklart. Men jag förknippar verkligen en viss slags killar som Agnes-killar.
Ta till exempel Knappen på NRJ. Han är ju typ dööökär i Agnes, han har till och med ringt och sagt det till henne, fast med andra ord. Och när man hör henne prata så låter hon så käck (och käck är inte ett ord jag använder mer än när jag säger Jenny innan) och så verkar hon alltid ha en plåt bullar i ugnen. Det har hon säkert inte eftersom att hon är artist och måste öva mycket! Och sjunga på diverse melodifestivaler i gulddresser.. men ni förstår kanske vad jag menar.


Tänk henne med ett förkläde.. visst skulle det inte se så konstigt ut?

Alltså missförstå mig inte, jag tycker att hon är duktig.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-03-03 16:01:29

kanske lite fusk borde ha skrivit ekologiskttoapapper, fast det hade varit en lögn.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela