Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ja här kommer en till

Publicerad 2009-03-20 10:32:41 i Tänkvärt

Hämtad från Evelinas blogg

Vad säger du när din kompis blivit påkörd?

1. Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Noo gå på toa :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Eller ska jag ringa till din mobil?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Oki skynda skynda.


4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?

Ring ring.


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vad roligt att det blev en flicka :) nästan under ett dygn trodde jag att jag var synsk.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
10


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Fint är det, men inte lika fint som du.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hur menar du då?


9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?

Är det soligt och fint även hos dig?


10. Vad var dina allra första ord?

Det vet jag inte vad det är.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2009-03-20 11:18:16

Du Tre, hur var confessions of a shopaholic, för du var väl på sån där förhandsvisning?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela