Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Affärsidé

Publicerad 2009-03-06 10:45:26 i I mitt huvud just nu.

Jag som stör mig så mycket på folk som särskriver och stavar fel skulle ju helt enkelt kunna jobba som blogg-rättare.
Man kan maila mig sin text innan man publicerar den så kan jag korra den och skicka tillbaka på bums.
Så kan jag ta betalt 10 kr per text. Eller 2 kr per stavfel/särskrivning.

Aaa fan va  jag är smart. Finns sånna jobb?
Nån som vill prova mig?
Säg till ;)

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2009-03-07 00:38:00

Ett evighetsjobb. Det verkar bara vara analfabeter och dyslektiker som har bloggar. Felstavningar och särskrivningar ÖVERALLT! Även på de bloggar som ligger högst på all topplistor och skit. Av idioter, för idioter. Lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela