Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Svävande bäver.

Publicerad 2009-06-15 08:48:29 i I mitt huvud just nu.

4 kg!
Fyra kilo har jag lyckats dieta bort på en vecka. Det ni! Äntligen en diet jag kan rekomendera! Wow är det enda ord jag finner.
Det var lycka att se vågen imorse. Nu ska jag ju ha semester och kanske går jag upp kilona igen, kanske inte. Huvudsaken är att jag bevisade för mig själv att det går.
Jag ska försöka att äta mindre godis och fortsätta träna som vanligt tre gånger i veckan (kanske inte i Berlin men aa ni fattar).

Så nu back to normal blogg.

Helgen var kul. Ab, Jenny och Helis var över i lördags och vi läste fjortisbloggar och spelade "tecknet". Jag och Jenny vann. Jag fick inte vara på lag med Helis, det tyckte jag var lite elakt faktiskt. Men det gick ju bra ändå ;)

Igår så gjorde jag inte mycket alls. Jag bara städade duschen (uuuuuh säger jag bara) och ja bytte lakan å sånt.

Det är tre dagar kvar på jobbet med idag. Sen sticker jag! Weehhooo. Det ska bli mycket skönt med semester även om vi måste hålla en mycket tajt budget. Det måste jag för övrigt göra ändå fram till september.
Om vi får lägenheten vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela